דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היופי הוא לא רק פנימי ולא רק חיצוני - אלא שניהם 

מאת    [ 28/08/2008 ]

מילים במאמר: 529   [ נצפה 3527 פעמים ]



היופי הוא לא רק פנימי ולא רק חיצוני - אלא שניהם / מאת יואב ברנזון

לא להזניח את החיצוניות



בעולם מתקדם כמו שלנו - אי אפשר להזניח דבר. ודאי לא את החיצוניות שלנו. טיפוח, שיפור ותחזוקת הגוף והמראה הפכו לחלק בלתי נפרד מאורחות חיינו. הם גם חלק בלתי נפרד מחיי האהבה והזוגיות שלנו. אנשים - גברים ונשים - שמזניחים את עצמם ואת המראה וההופעה החיצוניים שלהם, מחבלים במו ידיהם בזוגיות שלהם ובזכות העומדת להם להיות נאהבים.



שנים גודלנו על האמונה שהיופי הפנימי הוא הקובע. זה נכון - אבל זו אינה כל האמת. מה שקובע הוא היופי. נקודה. לא רק היופי הפנימי אלא גם היופי החיצוני. היופי כן קובע, אבל במונח "יופי" אנו מתכוונים ליופי השלם, הכולל. אנו מתכוונים ליופי הפנימי והחיצוני - כמכלול אחד. זכרו, היופי כן קובע כי החיים זה לא רק "מה" אלא גם "איך". החיים זה לא רק מי אנחנו אלא גם איך אנו מראים את עצמנו. החיים זה לא רק "העובדות" אלא גם "המסביב". החיים זה לא רק התוכן, אלא גם האריזה. לכל אחד מהם - ליופי הפנימי וליופי החיצוני - ישנו מקום חשוב והכרחי משלו בעולם המודרני, כך שאי אפשר לוותר על אחד מהם מבלי לשלם על כך מחיר משמעותי.



היופי הפנימי מזין את החיצוניות - ולהפך



אין ספק שיופי פנימי גורם לנו להיות קורנים, זוהרים ומושכים פי כמה. ההרגשה של מלאות, אהבה עצמית, שחרור, אומץ ותעוזה - מייפים אותנו. הם מחליקים קמטים של צער, פחד וכאב, כיווצים של הגנה, כעס ורתיעה. הם מושכים עלינו חיוך, שמחה ורכות. הם משפרים את הופעתנו ומאפשרים לנו להקרין החוצה את הצד החיובי והחביב שבנו.



לכן, אנשים שאינם מטפחים את עצמם, שאינם שומרים על הופעתם ועל חיצוניותם - הם אנשים שחסרה בתוכם הרמוניה פנימית. אלה אנשים שאינם מחוברים ליופי הפנימי של עצמם. אלה אנשים שפנימיותם מבוזבזת, מוזנחת, לא מטופלת ולא מטופחת. טיפוח עצמי והופעה אסטטית משפרים את מצב רוחנו ואת הרגשתנו הפנימית. הם יוצרים עבורנו הרגשה נקייה, הגיינית, נעימה ומסודרת. הם מאפשרים לנו להראות את הצד היפה שבנו. הם נותנים לנו הרגשה טובה של גאווה ואיכות, הרגשה של טיב וטוב.



הופעה חיצונית נובעת מאהבה עצמית



מי שעובר תהליך של התעצמות ואהבה עצמית מבצע שינויים חיוביים רבים בחייו. אחד מהם הוא שינוי הלבוש וההופעה החיצונית שלו. בשלב כלשהו - זה קורה לכל מי שמתעורר לעצמו ולאהבה שבתוכו. כי מי שאוהב את עצמו - מפרגן לעצמו בגד יפה, בושם חדיש או אביזר נחמד. כי מי שאוהב את עצמו - מטפח ומקדיש תשומת לב גם לאיך שהוא נראה. כי מי שאוהב את עצמו - מקפיד על לבושו ועל בגדיו, בדיוק כפי שהוא מקפיד על מזונו, על מחשבותיו ועל ערכיו. חשבו על כך, האם אדם שבאמת אוהב את עצמו יקפיד ללכת בצורה מרושלת, מוזנחת, מלוכלכת ודוחה? האם אדם שבאמת אוהב את עצמו יזניח את גופו? זכרו, אנשים שאוהבים את עצמם - אוהבים ומטפחים את כל חלקי עצמם. הם אוהבים ומטפחים הן את גופם והן את נפשם.



חיצוניות ופנימיות אינם סותרים האחד את השני - אלא דווקא מזינים אחד את השני. ניתן להיות יפה וגם ערכי. ניתן להיות ערכי וגם יפה. יופי חיצוני אינו מלמד על שטחיות דווקא, אלא ברוב המקרים על עומק ועל הרמוניה פנימית.



וטיפ לסיום: טפחו את עצמכם מבפנים ומבחוץ. לבשו בגדים שמחמיאים לכם. יופי חיצוני יעזור לכם להרגיש טוב וההרגשה הטובה תעזור לכם להיות יפים וקורנים יותר.



יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/fs.htm - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב